piątek, 19 października 2012

Powrót do bloga


Witajcie!
Nie miałem jak was o tym poinformować, ale przez bardzo długi czas nie miałem komputera.

Zwyczajnie pożył 5 lat i zdechł. Szczerze mówiąc nie byłem na to przygotowany, więc dopiero po tym zdarzeniu zacząłem poszukiwania komponentów.

Zdecydowałem się na składaka, gdyż do fabrycznych mam uprzedzenie (własne przeżycia).

Dopiero tydzień temu dostałem komputer, więc jeszcze się z nim zaznajamiam.

Planuję powrót do pisania bloga jednak z rzadziej pojawiającymi się newsami. Prawdopodobnie raz na tydzień. Trochę tych nowin się nazbierało, także mam pomysły na następne newsy i opinie. Ogólnie w najbliższym czasie chciałbym zrobić recenzje zestawu Desert Skiff a później Jabba's Palace, ale o tym powiem innym razem.

Na tą chwilę żegnam się z wami, jednak nie na długo gdyż jest pewna nowina o której muszę się wypowiedzieć i w najbliższym czasie będziecie mogli o niej przeczytać!!
Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz