piątek, 19 października 2012

Zdjęcia zestawów Lego SW na 2013!!



Cześć!
Pewnie już wszyscy znacie listę zestawów Lego Star Wars na wiosnę 2013, ale czy je widzieliście?

A no właśnie otóż do sieci trafiły zdjęcia wszystkich setów!

Tak prezentują się wszystkie razem:



Zwróćcie uwagę na kształt battlepacków. Nie są już prostokątne ale kwadratowe. 

Logo na rok 2013 było już znane więc nie jest to nic nowego jednak trzeba przyznać że bardzo ładnie się prezentuje.

Pokażę wam teraz zdjęcia złożonych zestawów.

75000 - Clone Troopers vs. Droidekas Battle Pack 


75001 - Republic vs. Sith Troopers Troopers Battle Pack 


75002 - AT-RT 


75003 - A-Wing Starfighter 


75004 - Z-95 Headhunter


75005 - Rancor Pit


75012 - BARC Speeder with Sidecar 


75013 - Umbaran MHC (Mobile Heavy Cannon)


Moje odczucia? Dla mnie spoko. Są 4 sety z Clone Wars i 4 z Sagi. 

Jestem zachwycony battlepackami. Moim zdaniem są obowiązkowe. 

O Jamie Rancor'a pisałem już i również zamierzam kupić. 

A-Wing... Dla mnie się bardzo podoba, figurka kapitana Ackbar'a, pilota A-Winga czy Han Solo z poprawionym torsem na pewno się przyda do Projektu Tatooine. Gdyby set zawierał inną figurkę, niż Han Solo byłby to dla mnie ideał.

Reszta też ciekawa, ale nie myślałem o niej także się nie wypowiem. 

Co myślicie o zestawach? Jak się podobają? Zamierzacie kupić, czy może jednak pass?
Jestem niezmiernie ciekaw waszych opinii.

Pozdrawiam! MButek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz