piątek, 10 sierpnia 2012

Elrond na amazonie



Witajcie!
Tydzień temu na niemieckim amazonie (kolejny raz) wypłynęła informacja o specjalnej edycji gry LEGO Lotr.
Mianowicie jako "bonus" do edycji specjalnej gry będzie dodawany minifig Elronda.

 Prawdopodobnie będzie to jedyna okazja do zdobycia tej figurki oficjalnie (pozostaje oczywiście handel na serwisach typu ebay, allegro itd.)

O grze nie opowiem, gdyż sam mało wiem. Nią się zajmę innym razem. Mogę jedynie poinformować, że premiera jest zapowiedziana na 28 października 2012 roku.

Powiem wam, że nie mam dużych doświadczeń z grami Lego. Grałem w dwie części Lego Star Wars i to wszystko. Po zapowiedziach wydaję się, że gra będzie fajna. Dla mnie pozycja obowiązkowa. Uwielbiam serię i w ogóle cały świat napisany przez Tolkien'a. Nie ważne jak będą oceniać grę recenzenci, JA i tak to kupię i zagram :)

Oprócz miłości do świata Lotr, do zakupu zachęca mnie również minifig Elronda. Boska figurka! Nie mam słów by opisać, jak bardzo mi się podoba. W świecie fantastyki jestem wielbicielem Elfów i Krasnoludów. Tutaj właśnie mam okazję do zdobycia cudownej figurki, która moim zdaniem, po jakimś czasie będzie sporo warta.

Jak wam podoba się ten minifig? Co sądzicie o grze Lego Lotr? Zapraszam do komentowania.

Ze swojej strony dziękuję i pozdrawiam!
MButek

Tak na marginesie. Jestem dziś bardzo szczęśliwy. Ciekawe czy wiecie czemu?

Powiem wam w następnym newsie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz