wtorek, 7 sierpnia 2012

Powitanie


Witajcie! Jestem MButek.
Blog... to coś co od dawna chciałem założyć.
Lego... to moja pasja od dziecka. Klockami bawię się praktycznie od zawsze.
Nie którzy mogą mnie znać z forów o klockach, YouTube, Flickr. Jeśli nie, serdecznie zapraszam :)
Zakładam tego bloga by dzielić się z wami nowościami, ale i swoimi odczuciami co do Lego.

NIE! To nie jest kolejny blog z suchymi newsami. Tutaj chciałbym się skupić na opisywaniu swoich poglądów czy odczuć co do klockowych nowości/plotek. Na blogu umieszczać będę również postępy swoich prac, czy to moc-e, recenzje, brickfilmy, zdjęcia.

Na początek to chyba tyle. Wiem, że pisanie bloga to ciężka sprawa. Bardzo ważna jest systematyczność, ale pamiętajcie, że każdy z nas jest tylko człowiekiem więc od czasu do czasu mogę czegoś nie zrobić. Jednak będę się mocno pilnował, by do tego nie dopuścić.

A więc!

W tej chwili, 7 sierpnia 2012 roku o godzinie 9.30 , mam zaszczyt oficjalnie powitać was na blogu ,,Lego okiem MButka".

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz