sobota, 11 sierpnia 2012

Już niedługo!



Cześć!
Prawdopodobnie już niedługo zobaczymy zdjęcia/nazwy nowych zestawów z serii Lego Star Wars na zimę 2012/13.

Dla przypomnienia mamy już:

  • Jamę Rancor'a ( o której wypowiem się w poniedziałek )
Spekulacji jest wiele na temat nowych zestawów.
Najbardziej realne są: Wioska Ewok'ów, Chatka Yody, A-Wing

Najbardziej realna dla mnie jest wioska Ewok'ów, ale nie wiem...

Moje marzenia zestawów: Kantyna Mos Eisley, Sandcrawler, Obóz Tusken'ów, Battlepack ze Szturmowcami, Pokój tortur droidów

Powróćmy do realii:
Kiedyś zobaczyłem zdjęcie na którym zdawało mi się, że jest tam Bitwa na Kashyyyk. Myślę, że rok 2013 to będzie rok Wookiee. Oprócz tego NA PEWNO pojawią się sety związane z drugą częścią sagi Star Wars. Fani (w tym ja) bardzo oczekują figurki Jango Fett'a i myślę, że ją dostaną.

Moje spekulacje na następny rok to:
  • Bitwa na Kashyyyk 
  • Arena na Geonosis (coś mi podpowiada, że dostaniemy tu Padme w białym stroju, z ranami)
  • zestaw z Jango Fett'em
  • zestaw "pod" wieżę z Pałacu Jabby (w poniedziałek wyjaśnię)

Dokładnie nie wiem...

Co do figurek na zimę na pewno dostaniemy:
  • Anakin'a
  • Obi-Wan'a
  • Padme
  • Geonosian
  • Klony :)
  • Mistrza Yodę ( zgaduję z loga na rok 2013 :) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz