wtorek, 14 sierpnia 2012

UCS Sandcrawler bardzo możliwy!



M'ium m'aluu!!Witajcie w języku Jawów )

Jest to nie dawna informacja, otóż projekt Lego Cuusoo użytkownika mb_bricks dobił już 10 tysięcy głosów. Mianowicie chodzi o Sandcrawler'a ( lub Piaskoczołg, jak wolicie ) w wersji UCS ( Ultimate Collector's Series ) czyli jako ogromny model.

Nie ma szans, żeby Lego wyprodukowało aż tak wielkiego Sandcrawler'a, jednak z Oficjalnych Komentarzy Lego wynika że do projektu podchodzą z wielką chęcią i optymizmem. Jupi!!

Czyżby to oznaczało, że w następnym roku dostaniemy Piaskoczołg? Nie wiadomo.




Sandcrawler to moje marzenie! Zapewne wiecie, że jeden Piaskoczołg już był, jednak ja nie miałem okazji go kupić. Właściwie to wciąż go szukam, gdyż jestem zainteresowany kupnem tego zestawu. Jednak, gdy piszę do ludzi z nadzieją, że mogą mi go odsprzedać, dostaję wiadomość typu: Janna kiuzu piikej! ( To nie jest na sprzedaż! ) czy Ja i'kium piukej! ( Nie sprzedam! )

Jestem naprawdę podekscytowany tym projektem, szczególnie że ma on szanse zostać wdrożony do produkcji. Trzymam kciuki za Piaskoczołg!

A co wy myślicie o tym modelu w wersji UCS? Czekam na wasze komentarze!

Jubanija ( Żegnam )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz