poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Rancor na wolności!



Hej!

Tak jak mówiłem w sobotę, dziś wypowiem się o ( jak narazie jedynym ujawnionym zestawem na 2013 rok ) Grocie Rancor'a.

Tak patrzę i patrzę na zdjęcia...
 Na pierwszy rzut oka w ogóle mi się nie podobał. Ciężko mi było określić, co jest czym z filmu ( mówię tu o grocie ), jednak porównując z Pałacem Jabby w końcu to ogarnąłem.
Teraz jest już trochę lepiej.
Co do figurek jestem średnio zadowolony.


  • Malakili ( opiekun Rancor'a ) - świetna figurka, bardzo mi się podoba
  • Gamorrean Guard - bardzo się cieszę, że jest w tym secie. W końcu w połączeniu z Pałacem będzie ich dwóch.
  • Luke - jestem trochę zawiedziony, szczególnie że Luke powtarza się w secie Desert Skiff z tego roku. Owszem ma nową główkę, ale trochę tego jest już nawciskane w tej grocie i dodawanie powtarzającej się figurki nie jest dobrym pomysłem. Lepszym jest, by tego minifig'a nie było co obniżyło by cenę.
  • Szkielet - nie wiem czy w ogóle można to nazwać figurką :) ( widocznie można, gdyż w Jaskini Wamp'a szkielet widnieje w ramce minifigurek) Szkielet fajny, spoko dodatek, ale że to już taki super minifig to bym nie powiedział. Dla ciekawostki, ręce szkieletu są pomysłem z serii Ninjago.
  • Rancor - pierwsza myśl to: Wkońcu jest!!  później jednak Mógłby być większy... ale jest jak jest. O Rancorze myślałem od dawna, kiedyś na Eurobricks śledziłem dyskusję o odkryciu, w secie 9516, użytkownika miejsc na połączenie Pałacu z Grotą. Należą mu się gratulacje, nie mylił się. Szkoda, że taki mały. W porównaniu z T-Rex'em z serii Dino jest naprawdę malutki. Szkoda również, że Rancor nie ma możliwości  połknięcia figurki w całości ( patrzcie na pierwsze zdjęcie poniżej ). 






Po zdjęciach widać, że Grotę będzie można połączyć z zestawem 9516. Pomysł bardzo mi się podoba, tylko jak to będzie wyglądać. Wierzcie mi, Pałac jest wysoki a w połączeniu z grotą tej samej wysokości może to wyglądać kiczowato. Oficjalnych zdjęć połączonych zestawów jeszcze nie ma, także mogę się mylić. Zdjęcie powyżej to fotomontaż więc nie można się sugerować tym zdjęciem, jednak jakiś zarys tego co to będzie jest.


W połączeniu tych dwóch setów nasuwa się myśl: Co będzie pod wieżą?
Tego jeszcze nikt nie wie. Najprawdopodobniej szykowany jest jakiś kolejny set, tyle że dosyć mały, gdyż wieża nie jest wielka ( pod względem szerokości i długości ).





I to jest to co myślę o Grocie Rancor'a.

Podsumowując:
Zestaw podoba mi się, chociaż potrzebowałem czasu by się do niego przekonać. Jako wielki fan RotJ jest to dla mnie pozycja obowiązkowa, szczególnie dlatego że uwielbiam Jabbę i "jego cały świat" oraz kocham planetę Tatooine :)  Oczywiście trzeba zaczekać na cenę zestawu. Podejrzewam, że nie będzie niska.

To na tyle ode mnie. Pozdrawiam!
MButek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz